2018. november 2., péntek

Viszlát Október! - Havi összefoglalás

Ez egy elég fontos és érdekes hónap volt számomra a blog és olvasás szempontjából. Ismét nekiálltam értékelgetni és posztolni, de ami a legfontosabb olvasni. Egy több, mint két éves olvasási válságból sikerült kivergődnöm. Még nem rázódtam vissza teljesen, de úgy érzem, hogy jó úton haladok. 
Mindezek mellett elutaztam, úgyhogy így az elmúlt egy hétben nem nagyon tudtam sem írni, sem olvasni, ami egy kicsit elszomorít. Ettől függetlenül csodálatos utazást tettem a családommal Németországba, úgyhogy megérte. 


Ebben a hónapban kicsit jobban elengedtem magam és mivel szülinapom is volt, így több könyvet kaptam a szokásosnál. Az összesnek nagyon örülök és hihetetlen, hogy ennyi csodás könyvet kaptam ajándékba💛



Ajándék 

  • Eric Berne: Emberi játszmák - anyukám ajándékozott meg vele, aminek nagyon örültem, hiszen már olvastam a kiadónak ebből a sorozatából és izgalmasnak találtam a meglátásokat.
  • Cassandra Clare: Csontváros - a barátomtól kaptam, szintén szülinapom alkalmából és emiatt kezdtem ismét olvasni. Imádtam régen és most is, és most már a polcomon is megtalálom, ezzel a gyönyörű borítóval.
  • Mihail Bulgakov: A Mester és Margarita - ezt is anyukámtól kaptam, mivel az irodalom tanárom ajánlotta nekem. Igazából ez nem is annyira ajándék, inkább ajánlott olvasmány.
  • K. Bromberg: Vágy - a Könyvmolyképző Rubin pöttyös szeretetcsomagjában kaptam.
Vásároltam
  • Cassandra Clare: Hamuváros
  • Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem
  • Jenny Han: Utóirat: Még mindig szeretlek
Olvasásaim
  1. Cassandra Clare: Csontváros
    2018. október 7. - 2018. október 15.
  2. Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem - hamarosan bejegyzés
    2018. október 17. - 2018. október 19.
  3. Agatha Christie: Gyilkosság az Orient Expressen
    2018. október 25. ->
Bejegyzések
Ez lett volna az októberi hónapom. Remélem novemberben több mindenre sort tudok keríteni, úgyhogy most egy kis összefoglalót írnék az e havi terveimről.

Olvasások
   Nem vagyok biztos benne, hogy mindegyikre sort kerítek, de azért a terv már elkészült. Lehetséges, hogy az utolsó egy-két könyvre csak a következő hónapban kerül sor.
  • Agatha Christie: Gyilkosság az Orient Expressen
  • Jerzy Andrzejewski: Már rád tört a vég
  • Homérosz: Iliász
  • Szophoklész: Oidipusz király / Oidipus Kolónoszban / Antigoné
  • Amy Ewing: Az ékkő
  • Kiera Cass: A korona
  • Bulgakov: A Mester és Margarita
  • Diana Gabaldon: Az idegen
Bejegyzések
    A bejegyzések alakulása természetesen a havi történésektől és az olvasásaimtól is függ. Ezek azok, amikre mindenképpen sort szeretnék keríteni. Gondolkodom esetleg új rovatok írásán, de még nincsenek konkrét ötleteim.
  • Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem
  • Agatha Christie: Gyilkosság az Orient Expresszen
Ennyi lett volna az októberi összefoglalóm, remélem, hogy még sok ilyen zárást írhatok erre a blogra☺️

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése